יום שבת, 29 ביוני 2013

נצחון- במשחק האימון הראשון

נכון, עוד אין לי ממש עדכונים מהשטח ואני תלויה בדיווחי האיגוד אבל זה ילך וישתפר. באליפות עצמה אהיה באולם ואם יתמזל מזלי ל- wi-fi זה יהיה ממש מהשטח. אם לא, אז מהמלון.

בשעה 18:00, שעון ישראל, עוד ניסינו להפוך את האינטרנט. אמיר הקליד במהירות כל מיני אותיות באנגלית, שהביאו אותו למיטב אתרי הספורט הפולנים אך באף אחד מהם לא נמצאה סטטיסטיקה למשחק. אודה להגנתי, שבאיגוד אמרו לי מראש שאין אך ניסינו את מזלנו בכל זאת.
למי שלא היה שם, אין מושג מהי התחושה הזו של לא לדעת מה קורה. זה הרי סוג של התמכרות...

במהלך פגישה כלשהי, בה היינו יוסי ואני, החלו להגיע הדיווחים על סל ניצחון של איתי (תודה למיכל טריפון ולקשרים שלה ב- ynet) ובהמשך זה התפרסם באופן רשמי, הניצחון של ילדינו. וכן, זה נכון, כמו שנאמר באתר "ספסל": במצב של שוויון 65-65, נשלח איתי שגב לקו. הפורוורד של מכבי ת"א דייק פעם אחת וקבע את ניצחונה של ישראל.
גאים בך! גאים בכם!
אז מה היה לנו?
עידן זלמנסון קלע 21 נק', אור קהל 12, איתי שגב 9 (ולא 8 כפי שפורסם ואת זה אני יודעת ממקור ראשון), חוואקין שוכמן ויונתן מור 6 כ"א, גל גילינסקי 5, נאור שרון (6 אס') ואליה סרור 4 כ"א. 



אז נכון. זה רק משחק אימון. עוד שום דבר לא בטוח וכו' וכו'
אבל,
ואת זה יודע כל מי שעוסק בספורט או כמונו, מגדל ילד ספורטאי- כל ניצחון זה עוד לבנה המחזקת את הבניין. בכלל, לכולנו, הצלחות הן משהו מחזק.
אז ילדודס, מחזקים את ידיכם גם לקראת מחר. את ידי כולכם, גם את מי שהיום הזריקות לא נכנסו, הדקות לא סיפקו ויצא, אולי, מאוכזב. כולנו יודעים שיש ימים כאלה ויש גם אחרים.

אסיים במילותיו של גלעד ערמון, מאמן קבוצת הנערות והילדות בעמק יזרעאל, שזכה השנה עם קבוצותיו בצלחת אליפות ו- 2 גביעי מדינה: 
"תמיד קדימה"







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה